Koronavírus - új szolgáltatási modellünk

Kedves Mindenki! Kedves Pácienseink!

Átálltunk a járványügyi helyzet miatt új szolgáltatási rendre, amelynek keretében maximális biztonsággal látjuk el pácienseinket. Ahol lehet online, ahol kell személyesen.

Nem hagyjuk egyedül ebben a helyzetben az embereket, a pácienseinket, az állami ellátásban heroikusan küzdő kollégákat. Egyben maximális felelősséggel a pácienseink és a munkatársaink felé gondoskodunk arról, hogy az ellátásunk a lehetőségekhez képest a legnagyobb biztonságban legyen.

Infektológiai, belgyógyászati és gyermekorvosi szakmai team határozta meg az új szolgáltatási modellünk ellátását. Célunk az, hogy a lehető legtöbb ember számára biztosítsuk jelen körülmények között az ellátást, amit mi járóbetegellátó központként tudunk nyújtani. Mindezt úgy tegyünk, hogy a lehető legnagyobb biztonságban legyenek a pácienseink, munkatársaink és a járvány alakulására is pozitív hatással legyünk.

 

Az RMC új ellátási modellje 2020. március 21-től:

Mit jelent az, hogy ahol lehet online, ahol kell, személyes vizit – maximális biztonsággal?

Összefoglalva ez az alábbiakat jelenti. Kérjük a részletekről érdeklődjön a központi telefonszámunkon.

  • Az első vizit csak online lehet belgyógyászat és gyermekgyógyászat esetében.
  • Online teljes értékű vizitet tartunk mindenhol, ha azok teljes értékűek. Abban az esetben nincs egyáltalán személyes vizitre lehetőség.
  • Személyes vizit, a többi szakrendelésen, csak az alábbi esetekben van, és ezeknek mind teljesülnie kell!
    • ha a páciensnek panasza van, a vizsgálat nem halasztható, vagy szakorvosi indikációval kontrollra van szükség
    • ha a recepciós előszűrés negatív (tünetek kikérdezése)
    • ha pozitív a kikérdezés eredménye, akkor belgyógyászati, vagy gyermekgyógyászati online vizitre adhatunk csak időpontot. A szakorvosi vizit időpontját feltételesen tudjuk kifoglalni. A belgyógyász, vagy gyermekorvos dönt a szakorvosi időpontról. A belgyógyász, vagy gyermekorvos döntése az online vizit alapján 3 féle lehet:
      • bejöhet a rendelőbe a páciens, és részt vehet a személyes viziten
      • a páciens nem jöhet be a rendelőbe, csak online viziten konzultálhat az orvossal – ebben az esetben a szakorvos átbeszéli vele, hogy mikor jöhet, és mi a következménye annak, hogy most nincs vizsgálata
      • kórházba kell mennie
  • Műtétek, beavatkozások, szűrővizsgálatok, vérvétel, oltások: csak sürgős, halaszthatatlan esetben, amiről a szakorvos online tanácsadás alatt, vagy személyes vizit alapján dönt.

 

RMC Online Clinic: törekszünk arra, hogy ahol lehet, professzionális online vizitet nyújtunk a páciensnek az alábbiak szerint.

  • Online vizit: ott, ahol a vizit teljes körűen elvégezhető online is (e-receptírással együtt)
  • Online tanácsadás: az ellátás nem tud lezajlani (teljes mértékben) online keretek között, de biztosítjuk, hogy páciensünk beszélhessen, konzultálhasson az orvossal.

    Az online viziteket előjegyzés alapján szervezzük és teljeskörűen dokumentáljuk.

 

Koronavírus tanácsadási szolgáltatásunk:

  • Szakorvosi tanácsadás
  • Alapbetegség menedzsment a járvány idejére
  • Mentális krízis központ pszichiáterekkel és pszichológusokkal.

Infektológus szakorvos szakmai irányításával a belgyógyászati és gyermekgyógyászati team rendszeresen online szakmai egyeztetést tart, hogy az ellátásra vonatkozóan mindig a legfrissebb nemzetközi és hazai ajánlásokat, tapasztalatokat azonnal bevezessük az ellátásunkba.

Maximális biztonsággal látjuk el pácienseinket. Ahol lehet online, ahol kell személyesen. Vigyázunk a pácienseinkre, és vigyázunk a munkatársainkra!

Rózsakert Medical Center (RMC)

 

Az RMC az alábbi szigorú eljárásrend alapján látja el a pácienseket: Tovább >>

 

Dr. Csermely Gyula, az RMC alapító orvosa videóüzenetben mondja el, mit kell tudni arról az "új klinikáról", amit a jelenlegi járványhelyzet miatt kellett alapítanunk: https://youtu.be/UBnv8bUO2Cc